söndag 28 augusti 2011

cykel tur :)





Morgonen började jag med att klippa ungarna dom hade lite svårt sitta still och då klippmaskinen la av efter halva Oskars huvud kom de en svordom eller två.

Pers pappa har varit och hjälpt till med logen idag å de är guldvärt :)
Snart sitter den uppe känns de som *tjoho*

Jag å hundarna tog oss en cykeltur till Frostkåge.
Å fick väl ihop ungefär 1,3 mil :) Skulle hyra film tror ni ens filmen jag skulle ha fanns inne ??

Sedan då jag kom hem fick jag provköra grävaren riktigt roligt men svårt :S
Kommer ta ett tag innan man lär sig hur spakarna funkar sen blir jag så nervös då per står bakom och försöker förklara å sen ser de så förbannat lätt ut då han kör.

I veckan blir de fullt upp som vanligt men kul man har nånting att göra:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar