torsdag 25 augusti 2011

förstöra bilar de kan jag ;)

igår var en toppen dag vaknade men en fin fin huvudvärk som vägrade släppa förrän efter middagen. Tvättmaskinen vart inte lagad Mutter mutter.
Å som plus i hela tillvaron körde jag sönder Pers bil igår nu är de ju inte så jätte dyrt å laga ca 700kr men surt å lägga pengar på bilen.

Imorse då jag skulle skjutsa Oskar till skolan bilen helt utan soppa skulle tanka i Drängsmark så är pumpstationerna där trasiga.
Helt fantastiska hur många svordomar man kan få ut sig !!de som tillhör är den närmaste stationen härifårn är då ca.1-1½ mil :(

Iväg till Kåge å tanka å där körde jag vilse.
Så idag då vi åker å handlar bli de Per som kör.

Träningskvällen igår var super trevlig och roligt träffa folk.
De enda som är synd att nästa gång de är så jobbar jag :S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar