torsdag 18 augusti 2011

imorgon Piteå

Igår hos barnmorskan gick bra men gud förbannat vad hon surra!!
Mycke å ta in å ibland känns de som de blir lite stopp i hjärnan :S

Däremot har min ultraljudstid kommit till Piteå så måste ditt å kolla blir hur skönt som helst så mina grejer och post börjar komma hit. Känner mig otoligt splittrad ibland då jag inte har mina saker här å även mina kläder men snart är de färdigt så allting är samlat på en plats.
Men då ska ju jag å per komma överens vad som ska upp i huset å vad som ska behållas i lådor och nånting säger mig att vi inte alltid kommer tycka lika.

Vi har tillbringat två dagar i rad åkt å kollat på bilar å de är verkligen en djungel men nu tror vi att vi hittat nånting vi vill ha iallfall med sju säten.
Har även hunnit med å simma idag skönt och avslappnade simmade 25 minuter utan stanna upp vilket jag tycker är helt okej :)

Känner mig så himla orolig över graviditeten att nånting ska vara fel å ju mer jag läser desto nojigare blir jag av nån anledning lus läser man de "dåliga" avsnitten.
Men känner mig så töntig för jag lovar hade nån sakt till mig att om jag hänger upp och ner låter som en apa kommer allt gå bra så hade jag hängt upp å ner å låtit som en apa :)
Men gissar de är ganska normalt.

Imorgon blir de Piteå för träna hund umgås med vänner och jobba.
Får dock så grym hemlängtan då jag jobbar så brukar vara skönt å få komma hem :)

Måste bara skriva om min dröm:
Inatt var jag bilförsäljare och riktigt Grym på de sålda bilar som jaa jag vet inte vad.
Men varje gång jag sålde en bil ryckte jag av Per täcket och kasta iväg de. Behöver jag berätta att min sambo var mindre impad av hur jag sålde bilar men han höll med om att de var många :)

ha de bra :)

2 kommentarer:

  1. hejsan theres du är bäst :)

    SvaraRadera
  2. Tur jag finns som kompensation då när du kommer "hem" till pite :)

    SvaraRadera