torsdag 1 september 2011

piteå &jobb

Igår åkte jag å hundarna till Piteå för jobba lite.
Men först göra lite ärende. Började med betala räkningar JÄTTE roligt :D
Sedan iväg på möte alltid lika skoj ;) för sedan åka träffa bästa Linda Olsson med jobbet.
Hann även träffa Nina var grymt trevligt var alldeles för länge sen.
Hälsade på mormor en snabbis åkte å handla jakthundsvisselpipa till Per :)

Plockade lingon med Linda å grabbarna innan jag rullade mot jobbet.

Att jobba gick bra. Och idag efter jag jobbat åkte jag hämtade släpet för plocka ner lite saker till Tällåsen. Fick hjälp av Camilla idag och de behövdes. Sen ska pappa hjälpa mig köra de sista så ska de bara städas ut grymt skönt att få de klart :)

Ikväll blir de lugn hemma kväll innan imorgon.

Blir lite ändrade planer imorgon jag å Per åker till Piteå för kolla på bilar för sedan gå upp på berget med hundarna och grilla middag.
För avslut med bio i Skellefteå tror de kommer bli en toppen dag om inte annat mysigt att bara vara med varandra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar