tisdag 20 september 2011

Sovit i Piteå

Igår packade jag och Samuel våran väska och begedde oss mot Piteå.

Hann förbi en vän i Blåsmark vilket de var evigheter jag hade varit. En massa surr och klockan flög bosktavligen iväg.

Sedan hem till mor och far för umgås med syster :)
Väldigt trevligt vi sov nere i källaren å jag tror Samuel tyckte de var lite spännande!
Kom även på att de är ungefär 7 år sen jag sov hos mina föräldrar sist men nu då man bor här lär de ju bli oftare.

Idag kom syster Anna dit med Maja å oj vad hon växer måste jag säga. Annars vart de mest svammel med båda systrarna innan vi gav oss hemåt mot Tällåsen. Här hemma har de blivit promenad å bak :)

Imorgon ska jag iväg å bada med grabbarna, Jessica och Joline så de blir trevligt :)

2 kommentarer:

  1. Det var så himla kul att ni sov här! Vi ses på fredag! puss och hej!:)

    SvaraRadera
  2. konstigt... på mammas och pappas dator kan jag kommentera, men inte hemma! Tror det är fel på våran dator!

    SvaraRadera