fredag 30 september 2011

Kidnappning

Undra om man får lång tid ifall man låser in kidnappning.
Lusten att Malin ska få åka hem till göteborg är inte stor !!!
Funderar på kidnappa upp Robin också så hon slipper sakna honom.
En super plan om jag får säga de själv.

Eftersom jag vet att att min syster läser min blogg.
Så vill jag poängtera att jag har stickat en socka klar!!! Hur går de med din stickning?
Nr 2 är på börjad och måste erkänna att jag tycker de är riktigt kul!

Moster Malin hade med sig presenter till pyret så fina så. Kommer fota å hamna på bloggen snart.

I tisdag följde vi med Per på jakt. Både jag & Malin var dyblöta men vi hade kul iallfall :)
Igår plockades mina lådor in och gick igenom dom. För sedan plockas undan.
Längtar tills man börjar känna sig mer hemma i huset och mindre osäker på mig själv och hela situationen. Intressant å kolla igenom lådorna vad som ska behållas å vad som ska kastas många fina å roliga minnen :)

Idag blir de stan en sväng innan vi plockar upp en hund för att vara hundvakt.
Spännande att få sköta en liten hund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar