fredag 9 september 2011

Helg :)









Igår tog jag tag i måsten och städade huset :) skönt när de är klart mindre roligt då de måste göras!
Helgen bjuder på bara mys pys för mig å killarna då mannen i huset åker för fylla frysen=Jakt :)

Imorgon ska Toni komma och sova över vilket Oskar tycker blir spännande :)




Hittade en sån fin dikt som jag måste blogga ut :)

lilla du därinne, jag undrar så vem du är!
att jag vet så lite om dig, fast du redan är här.
är det dina tår jag känner?
är det ditt hjärta jag hör slå?
är det sant att du har ögon, naglar
och en mage att pussa på?
jag vet så lite om dig, fast du redan är här
men jag älskar dig som tokig - vem du än är!



Lite blandade bilder :)
Solo i fjällen
Tea som rastar Nato
Pojkarna i sandtaget
Jag å Linda
Jag å Copper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar