tisdag 13 september 2011

´Snabb uppdatering

Mitt blocket fynd till Samuels rum.
Byrån alltså den kosta hela 200 kr :)

























Han har ju inte så stort rum den lilla gossen.
Tidigar stod de två gröna hyllor som allting förvarades på vilket gjorde att rummet kändes ännu mindre och helt i oordning.
























De här är dom fina blommorna som jag fick av Vera i helgen :) Super fina och jag hoppas dom håller riktigt länge.


































Solo kom trea på tävlingen och sitter med sin fina pokal :)


Nu blir de se i rymden finns inga känslor med Per. Imorgon blir de att syster kommer till Skellefteå och sen har vi Ultraljud SPÄNNANDE!!
På kvällen kommer Per hem med älg kött så vi har städat upp frysarna idag. Tur att man har en sambo som jagar måste jag säga :)

Sedan ska jag hinna iväg å träna hund i Drängsmark.


Trevlig kväll på er :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar