söndag 25 september 2011

Riddare

Här hemma har jag en riddare som färdas runt med en gul traktorgrävare klädd i arbetsbyxor.
Han är uppskattad då han har sina bättre stunder :)

Idag kommer en annan riddare för mig som landar på flygplatsen sent ikväll.
Å som jag längtar!!!!

Imorgon åker jag å Malin till Bergsviken för tömma å städa min lägenhet som jag måste vara klar med senast onsdag kväll. Stressigt värre men de ska gå.
Vilket gör att för jag känner stress för att hinna så har jag sjukt ont i magen.

Idag åker syster tillbaka till Småland alltid lika tråkigt då man inser att de kommer dröja ända till jul innan vi träffas igen. :( Men får tänka på att tiden går fort :)

I fredags hämtades min släde Tjoho!! Men känns lite mesigt att köra med bara två hundar.
Eller ja ibland tre.

Veckan kommer bjuda på motionsim, promenader och en massa surr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar