onsdag 21 september 2011

tupplurernas fäste ;)

Igår då vi kom hem från Piteå slockande Samuel på soffan kan väl erkänna att även jag låg på soffan som död sill :P Tror Oskar tyckte vi var lite tråkiga.

Idag har jag fixat uti papper på morgonen sedan pysslat på här hemma innan jag hämta barnen för att åka till Eddahallen för bada.

Tycker de är hur bra som helst att man badar gratis så länge man är gravid så för de skulle jag vilja vara gravid hela tiden ;)

Pojkarna gillade å bada mer vilda än tama ;) Oskar provade våg havet vilket han tyckte var väldigt kul! Men oj vad trött man blir att hålla reda på båda i vattnet och lite rädd att de ska hända nå är man ju! Jessica och Joline dykte upp så hon fick agera barnvakt medans jag sprang på toan. Undra om hon blev skrämd att skaffa mer än ett barn;)

Hemma fixades de middag innan jag å pojkarna kröp ner i soffan för lite tv mys.
Fortast av alla sov jag sedan Samuel som god 2. Oskar höll sig vaken stor killen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar