lördag 10 september 2011

Piteå & Barnvakt

Morgonen rullade jag & pojkarna till Piteå för hälsa på mamma och pappa.
Träffade syster med henne så följde med dom till Bygg max för käka varmkorv och surra :)

In på dollarstore handlade lite småsaker för sedan åka till badhusparken så pojkarna fick leka en stund. Handlade så man ska kunna dippa grönsaker ikväll MUMS!!

Plockade upp Toni som ska sova här inatt två gode spidade pojkar som skulle busa med varandra.
Sa åt dom gå ut å leka vilket dom kommer in efter en stund berättar att Samuel har fastnat i diket.
Ut å rackarns vad han satt fast. Efter fått upp honom med slit å lite grävning. Ramlade han ingen i dik he*vetet men nu i en massa bränn nässlor. Ner med handen å fick upp honom.
Så där stod han tre år lera från topp till tå oc h full med bränn nässlor lite synd tyckte jag om honom. Men salt på händerna å lite i ansiktet gick de över väldigt fort måste jag säga.

Fick fantastiskt fina blommor av Vera för att jag ställer upp som barnvakt :)
Å jag måste erkänna att de är en glädje i kroppen då man får då fina blommor :)

Nu sitter jag å samuel å kollar tv medans dom äldre killarna leker väntar på Per ska komma hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar