fredag 16 mars 2012

Första dagen "ensammen"

Idag är första dagen som jag och Sixten är själv utan planer.
Eller rättare sagt de här är första gången som jag är ensam i huset utan planer..
Känns konstigt... jag betraktar väl inte de här som mitt hem ännu .... Hoppas de kommer!

Igår var min mamma hit min syster Anna hennes dotter Maja. Mina mostrar och min mormor de var hur roligt som helst.
Jag bjöd på köttfärspaj till dom så gjorde två olika. Vart faktiskt ganksa nöjd med båda.
Sen var dé ju kul att visa mitt lilla underverk :)
Han tog de hela med ro och undrarde när han skulle få fortsätta sova i vagenen ;)

Efter de kom Ola hit och var lite social så tvingade i han lite paj också :)

På kvällen blev de hundträning så både Per och Sixten följde.
Sixten valde att sova sig igenom hela träningen. Hem fixa lite mat till lillkillen.
Solo gick sådär på träningen.
Känner jag inte kan ha så höga krav på han på söndag då han är alldeles för dåligt tränad.

Idag har jag varit ute å gått 1½ timma halva vägen efter väg andra halva efter skoterspår man borde få bra armmuskler av skoter spår med barnvagn.

Hittade en kul sida med fräna mössor och sånt www.busmonster.se
Fanns en del man villa ha därifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar