söndag 11 mars 2012

Härliga dagar

Passar på att blogga lite medans lilleman sover :)

Vi har haft riktiga kanon dagar här så vi har passat på att grilla lunch ute ta härliga promenader och allmänt ha de bra!

Här går känslorna upp och ner kan man skylla på hormoner eller är de bara som man är ??
Ibland kommer de över mig att livet inte blir som man tänkt sig... Tycker de känns så otroligt jobbigt att mitt fina underverk ska behöva gå igenom operationerna och ha ont. Vissa dagar biter man ihop och tänker de kommer gå bra men ibland blir jag bara så otroligt ledsen att de drabbade mitt underverk.

Nåja min andra fundering är om man har nånting otalt med han där uppe för han verkar aldrig vilja göra min väg spik rak...
Nog skrivet om de... de som inte dödar de härdare så nu borde jag snart vara härdad klar!!


Tränade lite med Solo igår på kvällen hoppas han går lika bra på tävlingen som han gick igår :) Men man ska ju inte hoppas för mycke !!

Jag hoppas hinna ut på en till promenad idag.

Satsar på tappa 9 kg till innan jag är nöjd eller jag hoppas iallfalla att jag kommer vara nöjd då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar