måndag 12 mars 2012

Mysdag med Samuel

Imorse plockade jag in pojkarna i bilen ( Samuel och Sixten)
för att rulla mot badhuset.

Samuel skötte sig hur bra som helst i badet medans vi andra två tittade på.
I badet hittade Samuel en kompis att leka med som hade sin farmor med sig.
Vilket Samuel till slut säger:
- Jag heter Samuel och pekar på mig och säger och de här är min tjej Theres.
Söt unge kan man bara säga.

Efter badet åt vi lunch ihop med tända ljus. Samuel var som nöjd att Sigge sov hela tiden och att han fick all uppmärksamhet.

Hemma tog jag en promenad med hundarna vilket jag höll på dräpa Speja och Solo som bestämde sig för att jaga upp grannens katt i trädet.

Imorgon Umeå hoppas Sixten väcker mig tidigt så hinner jag ut å gå före vi åker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar