torsdag 22 mars 2012

Torsdag

Veckan har varit blandad.
Igår kom syster hit alltid lika mysigt uppskattar henne och hennes sambo sällskap.
Bjöd på kladdkaka med hallon mumsigt värre :)

Igår kom även Sixtens gungstol och den verkar han nöjd med
Så han ligger å gungar och lyssnar på musik.

Vi var på bvc idag och nu väger han 3640 gram vilket dom tycker han går upp för lite.
Vilken panik man känner för hur man ska få han att äta mer eller snarare behålla maten :S Så nu blir de vägning om två veckor igen så jag hoppas han ska ha gått upp mer då.

Idag åkte jag och alla pojkarna in till stan för handla hundmat och skor till mig samt inbjudningskort till Oskars kalas.

Mina skor var som en pool då man gick ut så de var verkligen dax för nya skor.
så nu hittade jag ett par bättre skor till slut.

helgen blir de Piteå som jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar