fredag 30 mars 2012

Massa måsten eller är de borde ??

Sonen sover så de känns som jag borde/måste hinna städa duscha
fixa allt som man inte hinner medans han är vaken.
Men ändå hamna jag i soffa framför datorn skyller på att jag var tvungen att betala räkningar ;)
Hmm undra om bloggen å facebook kan gå under räkningar ;)

Jag och Per hade ett års dag i onsdag shit vad tiden går fort
men mycke har hänt under de här året vi har flyttat ihop, skaffat hund tillsammans och bäst av allt är att vi har fått världens finaste Sixten <3

Vi åkte hundsläde på morgonen medans syster skötte Sixten men usch vad jobbigt jag tyckte de var att lämna honom! Kvällen åt vi middag på Järnspisen mysigt :)
Tråkigt att jag inte känner mig tipp topp bara.

Tur som vi hade hörde en kompis av sig och berättade att hon hade hundtäcke till salu perfekt till Qira och precis sånt täcke som jag vill ha :)
Så nu ska hon slippa frysa i vinter!

Jag hoppas kunna åka och sova en natt till i Piteå men man dör ju hur jävla dyr soppan är!!! Även fast de bara är 6,7 mil så kostar de en hel del.
Kollade buss priser men de kändes ungefär lika dyrt 110 för buss å då har jag otagit mig ut till e4 och då måste nån hämta mig och Sixten inne i Piteå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar