söndag 8 juli 2012

helgens bravader

I fredags blev de Piteå  lite hundträning med C Solo skötte sig kanon fint :)
Sen kaffe hos David.
Stan med syster och mamma
för sedan sitta hos mor och far ett tag.
Dock världens huvudvärk och förkylning så humöret var väl inte på topp :S

Igår hade vi främmande på morgonen trevligt.
Provade nytt recept på rabarebers paj men nope de var inte så super bra som jag trodde.
Kvällen blev de tacos middag, kubb spel och yatzy :)
Super trevligt sällskap så en riktigt lyckad kväll.

Nu på morgonen hade jag sökt om sovmorgon vilket gick igenom och låg i sängen och slappade riktigt länge.

På tisdag kommer Sigges recept på sond näring sen ska han in och vägas den 19 igen så ska bli spännande att se vad han ökar. Ännu en utgift men nåja mat måste ju lille man få.

Disskuterat planteringen med min sambo på morgonen han verkade itne lika inne som jag på att vi skulle jämna skiten med marken och sätta gräsmatta.
Men kört grävarn på morgonen så snart fixar jag de själv :)





2 kommentarer:

  1. Hejsan...
    Tittar in lite här hos er med...
    Roligt när någon ger sig till känna....

    Nan kan ju inte rå för att man blir lite nyfiken :-)
    Hoppas det går bra för lille Sigge ( var det så han hette? )

    Verkligen ytters trevligt att få ta del av annan mammastankar :-)

    Kommer hit snart igen
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej systeryster! Oj vad glad Sixten verkar vara på ett kort!;) Snart ses vi! LÄNGTAR! puss puss

    SvaraRadera