lördag 14 juli 2012

Hundgårsbygge och mys dag :)

Morgonen började jag med att kasta in en hårfärg i håret.
Blev nöj över de röda håret :) Hur kan de komma sig att de är en lätt del att fixa själv för en billig peng ?
Och iallafall jag känner mig som en "ny" fräch människa efteråt.

Då lilleman somna skynda jag och Per oss ut för bygga på hundgården.
Hur kan de komma sig´att jag alltid tänker på arga snickarn Anders då jag och Per bygger tillsammans skulle vara intressant och höra vad han tycker då vi gormar på varandra ;)
Men nu sitter hundgården ihop och på plats tjoho :D  Nu ska de bara byggas hundkoja och så funderade jag på sätta staket på utsidan precis vid nätet som för att "snygga" till de samt plantera tulpaner men har inte bestämt mig ännu så vi får se.

 Eftermiddag tillbringades i vänners stuga trevligt med surr och middag :)
Efter besöket for vi till sandgropen med hundarna dom fick springa av sig en liten liten stund.

Kvällen gick så fort och Sigge somna redan kring sju.

Klippt klorna på hundarna, badart Qira för imorgon drar de iväg på hundutställning
och de är nog en risk att domaren får en höger om han inte säger att vi har världens finaste pointer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar