måndag 30 juli 2012

Nu är datorn tebaks

Nu är datorn lagad och hemma igen
känns skönt att kunna blogga igen :) Skriva av sig lite :)

Efter en super trevlig helg med Sofia då vi hann på marknad en piteå dag och en massa surr.
Tisdag blev de en ute kväll på lantärnan en vinare och massa dans.
Precis de jag behövde sen att Sixten sov till klockan fem och jag kom hem klockan tre.
Men på dan somnade vi alla tre Jag, sixten och Samuel på soffan vilket var riktigt mysigt :)

Torsdag åkte vi till Piteå jag och alla pojkarna efter en trevlig dag åkte vi och handla plockade upp Sixten då han var lite gnällig fick två ungar som gick bak och glodde på Sixten å Ja jag vet att han ser annorlunda ut.
Å ena ängel på axeln vill förklara och lära dom medans djävulen på andra sidan vill blänga på ungarna och ropa vad fan glor ni på?!
Då pojkarna var som änglar kom vi levande ur butiken och även ungarna som gick bakom oss ;)

Fredag blev de Överkalix tävlade med Solo gick helt åt skogen så nu lägger vi ner den biten en bra tag framöver.
Trevlig helg i Överkalix annars och kan som fundera varför åker man inte upp oftare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar