onsdag 4 juli 2012

När man inte tycker lika

Vissa dagar dom då min sambo kommer hem de är klart i sovrummet och ingen reaktion
kan jag känna lite FAN FAN FAN vi har inte lika smak.
Då de gäller färg eller hur de ska se ut.
Jag har nu snart rensat ut 50 kossor från de här huset sen jag flyttade in.

Efter bott här nu snart ett år kan jag bli trött ledsen och arg för att jag inte ser de här som mitt hem.
Trött för att vi inte verkar kunna komma överens, ledsen för att jag inte trivs och heligt förbannad på mig själv för att de är bara jag som kan göra nånting åt de.
De är svårt att flytta ihop i ett hem som nån har ägt tidigare svårt att göra de till något som är vårat.

Nåja efter regn kommer solsken och just nu skulle de behövas lite sol i Tällåsen över huset.

Imorgon blir de bvc med trollungen hoppas han har kommit upp i 5,3 men troligen inte :S
Sedan blir de lunch och hundträning med hundfolket som jag ser fram emot de!

Funderar på åka till Piteå med Sigge och mysa på från torsdag till fredag.
Träffa Alfred som kommer upp tidigare till Piteå och nästa vecka kommer Maria hem ska bli skojsigt att se hennes mage och surra med henne :)

Annars blir de nog bara hundträning med Solo måste ju finslipa lite till överkalix :)
Fortsätta bygga uti hundgården.
Om allt går som jag tänkt hoppas jag kunna börja bygga på hundkojan i helgen.

2 kommentarer:

  1. du jag har en karl som inte märker när man byter gardiner, då står han typ i en kvart och funderar på vad som har hänt... sen undrar han varför man måste hålla på att byta! Sen fråga jag han en gång om han såg någon skillnad på mig och då hade jag målat mascara på enbart ena ögat..då tog det typ en kvart innan han såg att det var skillnad! Så jag tror att killar inte tänker och märker skillnader, du har ju gjort jätte fint i ert hem. Ska bli kul att komma och hälsa på er! Saknar dig och Sixten! puss puss

    SvaraRadera
  2. Å herregud märker att Linus har koll här i livet ;)
    Snart syns vi kram

    SvaraRadera