lördag 23 juni 2012

Annorlunda

Annorlunda men dock så jävla underbar :)
Min son min guldsten är unik och annorlunda och helt underbar.

Helt klart värmer de Mamma Hjärtat då man hör att min fina son lämnar avtryck i människors liv.
I piteå föddes de en valp som en vänninas pojke döpte till Sixten.
Nu fick jag höra att i Luleå finns de en docka som heter Sixten med en servette som är klippt som Sigge läpp tejp. Brors kompis kom tidigare innan hon skulle till jobbet för att få träffa min grabb.
Min srot glädje inser jag, tänk att han kan sprida så mycke glädje redan nu och lämna såna avtryck i människors hjärtan så kommer han göra underverk <3
Så helt klart unik och underbar :)

Goda nyheter på torsdag får Norge se upp för då ska Två hundtokar en bebis och en galen vovve göra norge!
Så Norge her we come!!
Då ska finaste terven träffa fästman som förhoppningsvis resulterar i några fina valpar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar