tisdag 12 juni 2012

Solbacken igår

Igår åkte jag till Solbacken för att träna lite hund :) Bra med nytt ställe och tränade mycke på dom andra hundar både framför och bakom la om träningen på fotet så hoppas de ska ge reulstat i slut ändan. Sigge somnade i vagenen på ica maxi så då blev de lite tidsfördriv :) Resultat en jädrans massa mat ;) En body med väst och fluga till sixten för examen. Nya skor till sixten. Färg och tapeter till sovrum och vardagsrum. Så nästa vecka blir de att spakla väggarna för att börja måla och sedan sist slänga upp fond tapeterna. Känns skönt att ta de i kragen och göra om lite sakerö så de kan bli lite mer mitt hem :) Betydligt lättare att välja tapeter då inte Per var med ;) Ikväll blir de göra en älggryta till middag. För sedan åka iväg och träna hund. Känner mig grymt pep för hundträning och ännu bättre av att titta vill köra rapport imorgon :) Samuel sov till nio idag å vägrade åka till dagis så han å jag fixade lite bullar på morgonen. Imorgon blir de Piteå för att åka på examensfesten och vi kommer nog sova där. Torsdag kväll är de examens avslutning och vi hämtar hem DEDE spännande att ha en sheltie i huset hoppas de blir lika mysigt som då jag hade Madonna :) Fredag om de är bra väder ska jag åka till stranden med barnen grilla korv och dom får busa i vattnet med hundarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar