söndag 10 juni 2012

Vuxen poäng ;)

I fredags åkte jag, Per och Sixten in till stan för kolla om våra ringar hade kommit samt ta en fika tillsammans. Hundmar skulle i för sig också handlas men vad tusan de gör vi ju jämt känns de som ?? På kvällen blev de åka och titta på hundtävling. Roligt och intressant belv själv lite sugen på tävla så ska anmäla mig upp till överkalix har jag tänkt. Mitt och Solos stora dilemma är ju fotet så ska börja helt om med det och vittringen även att han flyttar sig på fjärren. Så lite grann har vi att fixa fram till tävlingen. Igår bestämde jag mig för att ska prova ge lilleman gröt då han blir fyra månader och se om han har lättare att behålla de. Vill ju att han ska hinna växa så mycke som möjligt till operationen. Igår hade jag och Sigge en riktig mys dag annars på förmiddan var vi på stranden i byske hundarna busade sigge åkte vagenen och jag promenerade barfota :) In till stan handlade färdigt pers present, ny bikini till mig, och hämtade ut våra ringar. Så nu är de officiellt vi är förlovade och tala om att de är att samla vuxenpoäng ;) Sedan på kvällen åkte vi till piteå för middag med mor och far samt syster å hennes sambo. Pers föräldrar följde så de var trevligt :) Idag blir de städa här hemma, hänga med sixten och träna hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar