torsdag 14 juni 2012

Examen

Igår åkte jag och pojkarna till Piteå för att gå på examensfesten. De var trevligt. Mamma passade Sigge så var bara jag och stor pojkarna :) Kul att hinna lite kvalites tid med dom :) Sov hos mamma och pappa mysigt och bra uppskattar verkligen att kunna åka ditt och sova lite och ha de bra. Idag var de examens dags för Oskar smockat i kyrkan. Och hamnade brevid en kvinna som hade en liten med sig då Sigge sov erbjöd jag henne min stol. Sigge vaknade och jag plockade upp honom då visade de sig att hennes dotter hade dubbel sidig käk,gom och läpp spalt också. Hon pratade lite grann. Dock vart jag lite små blyg ångrarde nu då jag kom hem :S Men varför öppnar man inte munnen när man har chans och frågar lite ?? Flickan var då super söt och de var bara när man var riktigt nära som man såg ärren. Imorgon blir de stranden med pojkar och hundar vi ska grilla korv och ha de bra :) Kvällen blir de hundträning med brudarna tjoho som jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar