söndag 3 juni 2012

helgen gick för fort

I torsdag plockade jag in alla grabbar för bege mig mot Piteå. Jag, Oskar, Samuel och Sixten hade bestämt oss för att sova en natt hos mina föräldrar. I Piteå var vi på kalas hos sanna och tomas väldigt kul å se alla :) Sedan grillade vi hamburgare hemma hos linda. 7 pojkar hoppade studsmatta utan större bråk så jag var imponerad. Hem till mor och far där stupade Samuel i sängen och somnade gott medans Oskar fick välja själv när han skulle göra kväll. Fredag morgon vaknade jag halv fem av att en bil körde förbi ska man ana att man är lite känslig för ljud nu för tiden ? hel dag med syster å hennes grabbar vi åkte till havsbadet med pojkarna så dom fick leka av sig till havet var vi också och tittade. Samuel var super nöjd att hans gore tex skor höll honom torr :) Firade systerdottern som skulle fylla ett år på söndagen oj vad tiden går fort !! Middag med nästan hela familjen ( Maria, Linus och Alfred ni var saknad) Gott fika och trevligt sällskap kan de bli bättre ?? De var fyra trötta med nöjda personer som åkte till Tällåsen. Lördag städade jag och Samuel bytte luft dämåare på volvon och tvättade forden på utsidan avslutade kvällen med middag och trevligt sällskap. Idag var de promenad i regnet och sedan bara myst på. Imorogn åker pojkarna och de är bara inse veckan gick alldeles för fort :( Jag och min sambo disskuterar hur vi ska göra om i huset eftersom vi tycker helt olika känns de som vi aldrig kommer komma överens så får se om vi kommer fram till nån bra lösning. Toaletten och tvättstugan känns som prio. Men även försöka göra om i huset så man trivs lite bättre och nån gång hoppas jag kunna se de här som "hemma" Nästa söndag bär de av mot Umeå och nu börjar de kännas jobbigt många tankar som flödar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar