onsdag 8 augusti 2012

Barnen på rymmen och bullbak

Igår städades underhöll Samuel och Sigge.
Oskar åkte till farmor och farfar.
Tog hundarna på lungrunda på kvällen sele på jaktisarna och bälte grymt skönt.
Och långa rundan vart avklarad. Bara min förkylning börjar ge med sig hoppas jag kunna börja springa.
Känner mig grymt taggad att börja om att gå ner i vikt igen och sätter målet med 9 kg :)
Så hoppas jag kommer fixa de :)

Idag hämtade jag Samuel då han följde med Per till jobbet vi var och hälsade på hans dagis ändrade lite tider och Samuel fick leka en liten stund :)

Nu bakas de bullar för frysa om vi får nå främmande :)
Sigge sover, Samuel åkte till farmor och farfar och Oskar till kompis lugna gatan kan man lungt säga :)

Ikväll hundträning och imorgon blir de Piteå två dagar.

1 kommentar:

  1. Bullar... det gillar vi!
    Jag tycker du ska komma hit och ta me dig lillgrabben! puss puss

    SvaraRadera