tisdag 28 augusti 2012

Första Operation

I söndags var de dags då srog jag Sigge och Syster till Umeå.
Turen som vi hade hann vi precis ner till Umeå ta in på hotellet och då vi tittar ut ÖSER de ner regn!!
Nåja torra och Nöjda satt vi inne i ett super varmt hotell rum.Sigge var seg att få att slockna medans jag och Anna verkade ha tagit sömnmedel.
Klockan tio slog vi igen våra blå :)
Matade Sixten klockan ett och somnade om efteråt.
Då vi skulle vara på sjukan klockan sju steg vi upp lite före sex.
Sixten mös en stund med moster för sedan hoppa i kläder och bege sig till avdelningen.

De blev så klart försenat och op blev inte förrän elva var grymt imponerad att lilleman höll sig på gott humör
under tiden.
Jobbigt att lämna han då han hade somnat och tårarna rann.
Medans jag och Anna hann gå på Ica på hotellet ära frukost dricka kaffe och spela spel.
Första timman tyckte jag gick ganska bra sen kändes de som klockan stod stilla om den inte till och med bakade?!
Efter tre timmar kom dom in sa att de var klart. Sprang till uppvaket för att se min prins.
Och WOW hru snygg han är redan nu ska bli kul att se då svullnaden har lagt sig och stygnen åker!
Mysigt sitta med han i famnen medans har var stilla upp på rummet gav han lite mat och han sov mest hela dagen. Hade världens il med hopp och skrattpå kvällen.
Underbart för mamma <3 att se!
Sov helt okej på natten men bara inse att sängen på sjukhus är sanslöst osköna!!
Idag redan fick vi åka hem och de är bara inse borta bra men hemma bäst.
Just nu är Per ute och går med Sixten medans jag spolat mig ren och hamnade framför datorn.

Då tiden kommer ska jag bjuda på bilder på trollungen :)

1 kommentar:

  1. Så himla skönt att höra att allt gått så himla bra!
    Men vad annat kunde man ha väntat sig för världens bästa unge med världens bästa mamma? :)
    <3 PUSS på er!

    Du får väl hälsa Per kram då också för att han inte ska hamna utanför den stackarn :P

    SvaraRadera