onsdag 22 augusti 2012

Hysterisk mamma

Igår var de Umeå för inläggning.
Känns overkligt att de är så nära.

Träffadde läkaren som ska operera Sixten nu till och börja med syr dom ihop läpparna.
Träffade narkosläkaren och känner mig lite lugnare då jag vet att lilleman får sitta i mitt knä medans han kommer somna och sedan upp på avdelningen där vi hamnar då han är opererad.

Känns skönt att min syster ska följa mig och jag kan inte förklara med ord hur tacksam jag är att hon gör det.

Idag var vi på öppna förskolan med lilleman och Samuel synd nog kom de precis en i Samuels ålder då vi var påväg därifrån men de kommer vi göra mer.
Dom har ju även bad vissa dagar och de kommer vi absolut åka på.

Imorgon ska barnen på skola och dagis så då blir de hemma dag med trollungen.

Något hysterisk kan man kalla mig då man ringer till Per och säger Sixten är sjuk för att han känns varm och gnällig. Kan dock ha nånting med att göra att han sov dåligt igår både natten och dagen.
De visade sig bara att han svettades (Kan inte ha att göra med sticke sockarna tjocktröjan och mössan) och att han behövde en extra tupplur och tappa lite kläder.

Nåja kommer väl vara så här fram till måndag och sedan två veckor efter de.
Undra om man nånsin vänjer sig  ??

4 kommentarer:

  1. Du är så himla söt! Och en himla fin mamma är du dessutom.

    SvaraRadera
  2. Min kära syster! Vad skönt att du kommer att få vara nära han tills operationen ska starta och att Anna följer och stöttar. Jag stöttar dig också.. fast jag inte är fysiskt nära dig. :) Nu har jag/vi bokat julbiljett!:) Vi får höras! puss och kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad jag längtar tills ni kommer hem :)
      PUSS OCH KRAM

      Radera