onsdag 1 augusti 2012

:)

Morgonen började med att jag och trevliga vänner gjorde ett besök till djurkliniken i öjebyn.
Qira kollade höfter såg bra ut.
Speja kollade för försäkring
och japp Aila väntar valpar www.ailasvalpar.blogg.se

Lunch på thai garden var faktiskt lite besviken på maten idag men de gick ner ;)
En sväng på dollar då jag hittade en sprits som jag letat efter.

Hämtade Sigge hos mamma visst är de kul att hon hinner träffa honom men usch vad jag saknade min lilla trollunge. Vet att han har de bra hos modern men men ändå saknar man lill hjärtat.

Hemma skynda jag mig att slänga i Sixten lite mat byte hundar och sedan iväg för middag hos Titti.
Otroligt god mat och trevligt sällskap vad mer kan man begära till middag :)

Gick över till hennes granne som hade får och eftersom de gått lite tungt sista tiden i samarbetet mellan mig och Solo var de en otoligt härlig känsla att vi fick de att funka med vallningen räknade lite snabbt och inser att de är 1,5 år sen jag vallade med honom.
Och för att skryta jag är grymt mallig över min hund idag :) De var en WOW känsla och vi jobbade i team :)

En toppen dag helt enkelt nu väntar jag bara på att min sambo ska komma hem så jag kan surra lite om allting idag och hur kul/ bra dagen har varit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar