söndag 5 augusti 2012

Förkyld, sex och underbar unge ;)

Tanken var att vi skulle åka till Överkalix fredag till lördag med en vän.
Men då jag var så förbannat förkyld och tungt och andas vågade jag inte åka.
Så stannade hemma och vart ompysslad av sambon :)
Mysigt att ha nån som pysslar om en då man är krasslig.

Sigge fick sin 6 månaders spruta i torsdag liten blir stor och jag hänger inte riktigt med!
Grät en liten stund men var annars inte påverkad.
De känns i mamma hjärtat att operationen närmar sig och mitt humör pendlar
mellan glad till lite smått kaos i hjärta och själ.
De är då jag tar mina underbara odjur och unge i vagn går ut i skogen och rensar lite tankar.
Vad skulle man göra utan odjuren som ger en skratt i vardagen.

På morgonen tog jag och sigge oss en promenad för att kolla på agility tävlingen.
Bra anordnad tävling. blev lite taggad att åka och träna agility nån dag.
Hann på tävlingen planera in en promenad men en vän samt en träningskväll med en annan :)
Kul att ha lite planerat i helgen.

Sedan blev de en sväng ut till Stavträsk tror de heter så.
Och idag blev de lyckat Speja fick de ihop med karln så förhoppningsvis kommer de ut lite valpar :)

Per for och höll på med Qira på fågel och hon skötte sig rikitgt bra. Min fina pointer flicka :)

Imorgon kommer pojkarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar