måndag 13 augusti 2012

Full rulle

Torsdag bar de av till Ptieå för mig och grabbarna :)
Sista sommarlovsveckan som dom är hos oss kändes lite vedmodigt att inse att allvaret snart är igång igen.
Och en massa måsten :S

I Piteå passade vi på att bada att åka och fika gå i granparken leka med systers pojkar träffa mina föräldrar och bara mysa på :) Per kom ditt på lördag så då blev de Nolia fynda ett par skor för 50 kr samt två jackor för 30 kr jackorna får vi se hur mycke dom används men de var himla bra pris ;) Per handlade gps till hundarna och lite småsaker.
Käkade en hamburgar tallrik gissade vad skiten kostade ?? 125 spänn med dricka tala om att man inte ska vara stor familj och vara hungrig på Nolia eller ja man har råd att äta men sen kan man inte handla nånting :S Bror bjöd på munkar och kaffe efter Nolia MUMS!!

Igår blev de lugn dag passade på att städa övervåningen så nu är de bara lite små plock kvar och hela nedervåningen kvar att städa bara och tvätt korgen är full igen hur de nu gick till kan den inte ta semester samtidigt som jag?!


Imorse tog pojkarna sovmorgon så de blev efter lunch innan vi tog oss iväg till deras mamma.
Hann med kaffe kopp där körde sedan till titti hann med två koppar där vallade med Solo men då han bestämde sig för att lämna hjärnan bland löptikar gav jag upp fort.
Åkte till apoteket dom skrattade då som såg att jag fått att jag måste in på apoteket i Överkalix de är ju bara 23 mil ditt :P Men nu är maten beställd så får väl hämta den nästa vecka :)

Målat hundkojan nu på kvällen den ser super fin ut :)
Hoppas hinna med en bild inlägg imorgon på vardagsrummet, min gull unge samt hur hundkojan blir :)
Nu hopp i säng :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar