måndag 2 januari 2012

Återblick 2011

Måste säga början av året var ganska lungt.
Pysslade på med draghundarna och mina bordrar :)

Mars plockade jag hem ett första pris med Solo kändes som de började släppa litegrann som team för han å jag vilket resulterade i första pris i lyd 2 och start i klass tre under året. Spår mässigt är han en kanon hund :) Och vi kan gå hur långt som helst bara jag hinner satsa på honom :)

Umgicks mycke med Linda O och vi hade våra upptåg ;)

Mars eller ganska exakt den 28 mars träffade jag Per <3

April blev de fjällen med draghundar och skit väder ;)

Början av april fick jag träffa Pers pojkar Oskar och Samuel vilka fångade mitt hjärta direkt :)

Maj mest jobb innan jag skulle byta anställning till annat bolag. Tillbringade mer och mer tid i Tällåsen med Per och barnen och hundarna.

Juni var en bra månad för mig jag fick nytt jobb.
Och den 17 juni fick jag veta de som jag aldrig trodde var möjligt att de skulle hända mig men de var att att jag var på smällen kort sakt ;)
En orolig tid då jag var väldigt nervös för missfall och att nånting skulle gå galet :S
Jag och Per åkte på romantik semester som jag hoppas vi aldrig glömmer :)
Husvagns semester med bad å bra väder som avslutades med att gå å titta på bröllop :)

Juli jobbade jag som en tok på helgerna och ledig på veckorna funkade bra :)

Augusti kunde jag sluta med min blodtrycks medecin efter 9 års ätande vilket kändes helt underbart och äntligen som att livet var på rätt väg :)

Slutet av septmeber slutatde jag mitt jobb i Piteå och sedan 1 oktober är jag helt bosatt i Skellefteå.

Fram till Julen/ nyår har livet bestått av hinna med barnmorskan och vara med barnen ta hand om hundarna och bara ha de väldigt bra :)

Fick en god tidig julklapp som hjälpte mig otroligt mycke :)

December skaffade vi en till Jakthund Qira som verkar trivas toppen här :)


Jag hoppas 2012 blir minst lika bra som 2011.
Men de bästa kommer ju ändå hända under 2012 å de är att pyret kommer titta ut :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar