torsdag 5 januari 2012

Hemma dag :)

Igår blev de åka till Piteå vinka hejdå till syster, Alfred och Linus.
Känns alltid lika tråkigt då dom åker och man saknar dom en massa.

Vi var ute å gick igår men fy satan vad mina höfter gjorde ont!!
Sista biten var en ren plåga även fast Per tog hundarna så sjukt ont de gjorde.

Inatt har jag haft svårt att sova då liten bestämde sif gör att bygga större i magen från ungefär tre till halv sju imorse. Och bara inse att de är inga fjäderlätta rörelses från pyret nu :)

Idag åkte gästrummet bort och Samuel fick större nytt rum :)
De tror jag kommer uppsakttas av lillkillen.
Dock är de kvar att sy en kappa till de rummet och skaffa en pusselmatta hade jag tänkt.


Har även hunnit vika alla pyretkläder och lagt i korgen nu ska jag snart nån dag tvinga min sambo att leta fram skruvarna till spjälsängen så den akn bäddas å blir klar. Gäller att vara ute i god tid ;)

Imorgon sak jag gå hundkurs med Solo blir väldigt spännande :)
Första gången jag går kurs med honom.

Helgen är vi båda lediga inge planerat så får se vad vi ska hitta på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar