lördag 7 januari 2012

Kurs med Solo

Igår gick jag kurs med Solo för Tina Fridh.
Var en väldigt bra kurs som jag kände gav massa hur jag å Solo ska jobba vidare :)
Nu äntligen kanske vi får till våra problem!

Påvägen hem blev de pizza mums vad gott men dock inte lika god som hemmagjord pizza.

Per drog till stan nu på morgonen så jag å hundarna sitter hemma å slappar ;)
Såret på Qira vill inte riktigt ge med sig och misstänker hon kommer få ett väldigt fult ärr de de är klart. Med facit i handen skulle de sytts på nyårsafton men de är lätt att vara efterklok.

Anna Och Tea är påväg hit så blir kul att träffa dom å se hur stor Tea har blivit :)

Haft sammandragningar sen igår kväll / natt så känns inge vidare :S
Kan inte sova så får väl ihop några timmars sömn bara vilket gör att mitt humör inte blir på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar