måndag 16 januari 2012

måndag

Idag har de blivit en lugn hemma dag förutom föräldra grupp nu på kvällen.

Per tog hundarna på morgonen med släden så de var snabba avklarat jag och Samuel mös i soffan och kollade film :)
Lyx när vi får ha han extra länge på måndagar.
Oskar åkte taxi på morgonen och halleluja för taxin den underlättare verkligen morgonen för en. Behöver inte alls känna den stressen på morgonen att hinna klart båda boysen för hinna till skolan tio över åtta.

Samuel kom över i våran säng inatt så grymt mysigt måste jag säga :)
Känns lite lyx att få mysa med han på natten Oskar kom över på morgonen och låg en liten stund också.

Ikväll var de sista träffen med föräldragruppen nästa gång blir här hemma hos oss. Så måste ju baka go fika till de :)
Men nu är då jag och Per fullärda föräldrar känns tryggt och bra ;) Inga problem här i trots åldernför vi har gått föräldragrupp ;)
Kan väl tycka dom kvällarna har varit si sådär de stör lite prat människan i mig att dom inte ens har pratat ihop hur dom ska lägga upp de innan man går upp på scen.

Imorgon ska jag städa här hemma hoppas plocka i ordning i volvon.
Promenad med min sambo och hundarna :)

Per har bokat möte varje dag i veckan så han har fullt upp.

Den 1 februari ska jag hålla tema kväll om dom nya lydnads reglerna roligt och intressant :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar