lördag 21 januari 2012

Trött och Gnällig

Upplever att ju närmare förlossningen man går att man blir mer och mer känslig.

Idag skulle vi ut med skotrarna. Jag fixar ju bara lulla på med skoter då de känns som bebisen kommer upp i halsen vid varje gupp.
Med kulan och foglossningar så känner man sig få se hmm tror kylskåpet är smidigare än jag just nu.

Lurade dom ut mig i puder snö ospårat körde jag fast arg som ett bi.
Trött, sliten och hungrig bara hunnit äta frukost.

Efter dom hjälpt mig lös tusen gånger kändes de som var vi äntligen hemma å tusen vad ont jag hade å ilsken. Men efter dom matat mig med lite korv var jag på bättre humör :)

Avslut med middag här hemma trevligt och gott :)

Imorgon blir de Weight pulling med hundarna kul att Per ska följa också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar