onsdag 18 januari 2012

Funderar och funderar

Ibland funderar man verkligen så man blir tokig.
Och tusen tankar hinner man med :S de är väl så dom man går hemma och har för mycke tid värst tycker jag de är då pojkarna inte är här å jag hinner fundera på jävlat allt.
Så söndertuggad läpp å kind som jag har nu för tiden är de länge sen jag hade men men de blir väl bättre när pyret kommer så man inte hinner tänka och fundera på allting.

Annars är de som vanligt här jag ligger i feber :S
Men jag och Per var ute och rastade skotrarna idag. Fick se orrar men väldigt långt bort. Smet hem tidigare för att jag höll på pinka mer mig självklart missade jag 3 älgar :(
Dock börjar magen kännas av och hur grymt osmidig man är då man sitter på skotern.

Nästa torsdag blir de Ikea oj som jag längtar :)
Ska de inhandlas lite nytt till huset då de känns bra :)

2 kommentarer:

  1. Ikea i Sundsvall hoppas jag? Jag bjuder på fika!! ;D

    SvaraRadera
  2. Om du flyttar Ikea i Sundsvall 20 mil närmare kommer vi ;)

    SvaraRadera