torsdag 19 januari 2012

Jag & Speja


6 kommentarer:

  1. Nååååå, vaktar lillbäbisen!

    För övrigt måste jag nog hålla med Per och tro att det kommer bli en pojk.. vikt vågar jag nog inte gissa på egentligen, men snitt nånstans runt 3,5 kanske?

    SvaraRadera
  2. Speja är väldigt brydd om magen och vaktar noga både mig å maggen :)

    Då får vi se om de är du och Per som har rätt eller jag och Jessica :)

    SvaraRadera
  3. Heja heja Team Per & Sofia!
    Vad vinner vi när vi har rätt? ;)

    SvaraRadera
  4. OM ni nu vinner.
    Bjuds de på middag här i Tällåsen å då är Sune klart inräknade ;)

    SvaraRadera
  5. Bjuder du på middag om det är du som vinner också då? Det räknar jag med!

    Saknar dig sötnos!

    SvaraRadera
  6. Ni är bjudna på middag när ni vill :)

    Saknar dig massa!!!!

    SvaraRadera