torsdag 6 oktober 2011

Besök, Interjuv och ingen operation

Idag kom Linda på morgonen så hon följde och lämna barnen innan hon jag tog oss en trevlig promenad. Alla blir som impad av mina promenader och man blir inte nå Harkel blöt om fötterna ;)

Efter en trevlig dag med promenad å massa surr rullade hon hem å jag åkte in till stan för arbetsinterjuv. De kändes väldigt bra på interjuven tills jag erkännde att jag skulle ha barn i februari. Vilket de syndes på deras utryck att jag inte kommer få jobbet SUCK SKIT Å SKRÄP!
Jag hade verkligen velat ha de jobbet men men man får typ aldrig som man vill!!

Hämtade barnen åkte hem å fixa middagen. Sedan har barnen lekt å jag har funderat.
Mina tankar går inte i de positiva idag vilket känns helt värdelöst!!
Men nån gång ska väl mitt liv bli tipp topp också bara vänta å se.

Fick frågan idag vars befinner du dig om fem år ? Men hur ska jag veta de? Förhoppningsvis har jag fått ett friskt barn lever tillsammans med Per och barnen fortfarande. Jobbar och är allmänt jävla lycklig. Men hur ska jag kunna veta hur de ser ut.

Blev ingen operation för Per idag så han kommer hem ikväll de värmde i hjärtat att få höra slipper sova själv i huset å slipper oroa mig för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar