tisdag 11 oktober 2011

Deppig

Känner mig allmänt deppig å nere :S Allting går tungt men de blir väl bättre.

Började morgonen och prata med syster Anna om allt å ingenting skönt att man har himla god kontakt med sina syskon och man har dom som man kan prata med.

Var inne fortsatte med min mössa och lyssnade på ljudbok. Skönt och avslappnade.
Var ute en stund försökte hjälpa Per med logen men kändes direkt i magen då jag haft lite små ont hela dagen.
Kanske därför mitt dåliga humör ??

Nu på kvällen har jag jagat frimärken haft en date med snabeldraken och ni blir de lite tv tittande innan man tar kvällen.

Den goda nyheten var att dom hörde av sig från Åbyn Byske Brukshundklubb om jag vill hålla kurs och tackade ja känns super kul :) Nästan ett år sen jag höll kurs sist å jag saknar de som tusan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar