tisdag 4 oktober 2011

Om bara...

jag & Malin bodde närmare varandra var så himla tråkigt då hon åkte hem.
Hoppas vi ses snart igen så de går inte så långt mellan gångerna.

Annars har vi bara spelat kort jag å Malin idag regnade på morgonen så ingen promenad.
På kvällen åkte jag och Oskar på skidkul vilket var första gången för honom men han verkade tycka de var väldigt roligt.
Jag passade på att träna hund vilket gick väldigt bra. Solos vittring såg väldigt bra ut idag.
TJOHO hoppas de håller i sig!


Qvinzy fick följa och miljötränas. Han tyckte de var spännade med alla barn och bilar.
Han är då alltså en hund som är här på miljöträning. Av rasen Silky terrier.
Väldig härlig hund måste jag säga :)

Imorgon blir de fix dag här hemma dona på, promenad och vara med barnen.
Torsdag morgon åker Per :( Känns väldigt oroligt.
Förhoppningsvis kommer Linda på Torsdag så slipper man sitta hemma och fundera så mycke.

Även så har jag arbetsinterjuv på Torsdag så håller tummar tår å kniper röv.
Snälla Snälla gör så att jag får jobbet!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar