söndag 30 oktober 2011

Snart Måndag.

Helgen har varit full av sektorkonferansen.
Mycket vettigt som sa och intressant :)
Gillade att lyssna på Jan Gyllander duktig på hålla föreläsning och väldigt intressant att lyssna på.
Fick många tankar som jag provade på Solo. Och en del av de han sa kommer jag plocka med mig absolut :)

Igår skippade jag middagen på Medlefors. Åkte hem iställe hoppade i långkalsonger, tjocksockar min karl. Å filten. Vart en lugn lördag kväll med Så mycke bättre.
Pratade med Per å inser att jag är nog inte så lätt att leva med som jag vill påstå.
Men kär i honom som en tok är jag och jag gör mitt bästa för att vara lättare att leva med.
Inte för hans skull mer för våran skull så nu inte nån missförstår mig.

Efter konferansen idag åkte jag och tränade Solo å han gick som en dröm. Känns skönt då man med hunden jobbar för samma mål och börjar förstå varandra. Vart ett hårt men väl genomtänkt träningspass så hoppas de håller i sig till nästa helg :)

Imorgon kommer pojkarna som jag längtar efter dom :)
Dom är lediga hela veckan så får se vad man ska hitta på.
Lördag blir de iallafall Piteå å gissar båda boysen ska följa.

Imorgon ska jag städa golvet på morgonen och promenera hundarna för sedan baka ihop nå bullar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar