måndag 31 oktober 2011

Promenerat, Städat lite &...

hips vips bakade jag bullar lite med pojkarnas hjälp :)

Pratade med barnmorskan idag och nu är de klart att jag ska in på extra ultraljud om
ca.3 veckor..... Mycke tankar och funderingar.
Men jobbar på intala mig att allt är bra ska försöka tänka positivt!!
Men så kommer de en på andra axeln som säger annat och jag har väldigt svårt å inte lyssna på den För inte tusan får jag ha de så här bra och vara så här lycklig?!

Imorgon blir de handla på morgonen baka bröd. Träna hund.
Sedan på kvällen är de Spök kväll på Byske badhus. Per och Oskar ska dit men jag funderar på vara hemma är så satans kallt i vattnet. Samuel ska sova hos farmor och farfar imorgon så jag hoppas Oskar tar sovmorgon på Onsdag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar