onsdag 2 november 2011

interjuv imorgon

Imorgon ska jag på Interjuv igen för Skellefteå kommun för samma sak att få stå som vikarie inom byske/kåge området. Känns lite fånigt att redan gjort de en gång för sedan åka 2,5 mil för att göra samma sak igen. Man funderat lite hur kommunen tänker ?? Eller rättare sagt väljer att lägga sina pengar... Interjuva om samma sak två gånger känns lite lätt meningslöst.
Men då jag känner mig smått desperat att få hinna börja jobba igen så kommer man åka dit å hoppas hoppas. Skulle vara underbart hinna jobba två månader till :)

Hundträningen idag gick åt skogen han var totalt ofokuserad och lulla mest på i sin egna värld.
Jag vart lite butter å less på honom. Då jag hoppades på ett första pris i helgen men de kan jag total glömma förstår inte varför han ska gå så varierat.

Ikväll kommer mamma och pappa hit som jag längtar :)
Till helgen blir de Piteå tripp för tävla hund och hälsa på vänner. Linda som jobbar står på min hälsa på lista, Camilla H som de var alldeles för länge sen jag såg!!!
Hoppas även på att få se C. Nya bebbis valp. GULLI :)
Lite valpsugen kommer man bli ;)

Sofia B har du börjat blogga ännu jag sitter och väntar på få massa spännade uppdateringar från sundsvall ;)

I måndags lagade pojkarna middag och idag har dom dammsugit <3
Vilken tur man får hjälp å sköta om hushållet :)

Nu är de ca. 3 veckor tills man får se pyret på skärm igen men längtan är stor tills pyret kommer ut <3

1 kommentar:

  1. Du kommer vara den första jag hör av mig till när jag börjat blogga igen.
    Puss på nosen min kära!

    SvaraRadera