tisdag 22 november 2011

Denna dag

Började morgon kvart i sju duschade muttrade över att jag inte fick äta nån frukost sedan åkte jag och Per iväg till barnmorskan. Fick dricka en gul mumsig smörja :S Som kändes som den skulle komma upp istället för ner sedan var de vila i två timmar som gällde.
Känner mig lite taskig då jag tvingat med mig Per för att jag inte ska sitta ensam så lägger jag mig å sover men han fick ju iallfall kolla tv ;)
In lämnade provet å jag har inte graviditets diabetes.

Men som vanligt låg mitt blodtryck lite högt då jag kommer till barnmorskan.
Hemma är de ju hur bra som helst men då jag kommer ditt blir jag super stressad och blir hög direkt :S Men hjärtljudet på pyret låg bra 144 och allting annat såg bra ut så de kändes ju skönt :)

Fick även nya ultraljuds tiden för kolla tillväxten på pyret så om två veckor ska vi få sen h*n på bild igen :)

Efter barnmorska tog vi en promenad till stan handlade lite små saker sedan blev de korvgubben och mat :) Å mums hur gott de var :)

Hemma tog vi en promenad i de härliga vädret mysigt att promenera runt och snabb uträkning så gick vi ungefär en mil :D

Nu hemma så blir de ta de lite lungt innan jag ska iväg på tävlingsmöte.

En kanon dag helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar