söndag 20 november 2011

söndag med ladd för veckan :)

Morgonen tog jag sovmorgon.
Fixade lite här hemma innan jag skulle ut å promenera. Samuel skulle följa å gå så vart en mini mini promenad :( Men de är ju roligt han vill följa iallafall och min tröst är att hundarna hinner springa medans man är ute.

Sedan fixades de lunch till barnen sambon vart utan då hundarna fick plättor istället rättvis fördelning eller ??
Dom ska ha hundträning här i drängsmark ikväll men jag missar den för vi ska på middag vilket känns super tråkigt. Men den här farten kommer jag kanske ha ett socialt liv 2015 känns de som :(

I veckan kommer de bli barnmorskan en dag sedan ska jag upp till Piteå en dag och som jag längtar :) Då ska jag hinna hälsa på alla ! Eller alla blir svårt men hinna med lite besök iallfall :)

Igår tog batteriet på kameran slut viket de visar sig att jag har laddaren i Piteå hos Mor å Far.
Så nu blir de inga bilder på ett tag :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar