tisdag 8 november 2011

Semel tisdag :)

Igår var jag & Samuel å bada på morgonen mysigt var de :)
Sedan efter lunch tog vi en promenad till dagis de blir ungefär 8 km fram å tillbaka.
Skönt att göra bort motionen på hundarna samtidigt
Däremot lyckas jag alltid träffa in mellis tid på dagis vilket ger mig lite dåligt samvete.

På kvällen fixade jag enkel middag varma mackor med pizza sallad enkelt men gott.
Källen bjöd på lugn tv kväll.
Fick förhoppnings sista pappret för stämplingen så nu har jag skickat in de.
Så snart kanske *snälla någon* jag får in lite pengar.

Idag blir de städ dag här hemma. Innan vi åker till Pers föräldrar för gratta hans moder :)

De är bara inse att man är gravid då de första man tänker på när man slår upp ögonen på morgonen är:
Semla !!!!!
Så de är bara inse november/ December kommer kommer innehålla minst en Semeldag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar