torsdag 3 november 2011

Interjuv

Gick kanon bra kändes de som så som de lät blir de intro inom snar framtid
och sen är jag ute på jobbar banan igen så länge de går mitt mål är slutet av januari iallfall.
Så håller tummarna att de går :)
Så man får in lite eller helst väldigt mycke Pengar ;)

Hemma ringde till försäkringskassan och försöker lära mig hur de där funkar.
Känns lite lätt förvirrat :S

Ute å gått med hundarna var härligt väder med lite kallt.
Kvällen bestod av middag följa Oskar till en kompis och baka kladdkake muffins*MUMS*
Att vara arbetslös är farligt har jag märkt shit vad man har tid att baka!!

Imorgon blir de nimbys med Pojkarna tiden har rusat iväg å får som skräck att de snart är helg.

I helgen ska jag tävla i Piteå lördag och här i drängs Söndag.
Värmer mitt hjärta då sambon funderar på komma på tävlingen på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar