måndag 28 november 2011

föräldra grupp

Morgonen började jag med att städa som jag inte har idas göra på hur länge som helst.
Skurade upp hela toan suck vilket skräp göra dock ett måste.

Snabb middag av biffar å potatis innan Pers föräldrar kom hit för passa barnen.

Vi skulle iväg på föräldraträff. Och de var två timmar vi vart uppdelade i grupper. våran grupp bestod av 4 par en beräknad nu i december jag i februari och två i mars.
Intressant å prata men ibland kan jag känna att de handlar om alla andra och inte om jag.
För de har inte riktigt gott upp för mig att jag eller snarare vi ska ha en liten.
Men man kan ju inte bli dummare av att gå på sånt där iallafall.

Imorgon blir de banken och förhoppningsvis om allting går som planerat åker Per torsdag för hämta våran nya bil :)
De blir mest troligen en ford galaxy rymligt och bra :)

Igår var jag in på ultraljud och pyret verkar må bra fullt aktiv inne i magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar