måndag 7 november 2011

Måndag

Helgens tävlingar gick käpprätt åt helvete kan man lungt säga !!!!
Han höll ihop jävligt dåligt kortsakt hade fullt upp med att ha koll på vad alla andra gjorde å slarvade i momenten. Lördag bet jag ihop och accepterade att han var för övertänd men söndag vart jag riktigt besviken. Då han skippade rutan vilket varit han säkraste moment å sprang runt på plan istället. Upplever han gör så himla stor skillnad på tävling å träning att han kommit på att jag inte säger åt honom på tävling. Nåja bara nöta vidare så fixar vi de nästa år!!

Lördag var vi hos mamma och pappa käkade middag fick min bil fixad mysigt.
Men då min mage bråkar å gör ont så är jag väl inte över social just nu !!

På fredag börjar jag ju jobb och lite nervös är jag allt!!
Men de kommer nog gå bra.


Oskar & Samuel åker till sin mamma idag så Oskar har redan åkt på skolan men Samuel är fortfarande hemma. Vi tänkte fara å blöta våra lurviga fötter innan han åker på dagis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar